Учні поділилися на 3 творчих групи, кожна розкривала окреме тематичне питання проекту Нові технології з'являються на ринку з усе більш короткими інтервалами. Закони ринку стають все вимогливішими, а конкуренція зросла як ніколи раніше. Для того, щоб і на далі набувати успіху, з урахуванням цих вимог, необхідно постійно поширювати обсяг знань. Доцільність навчати учнів новітнім технологіям ні в кого не визиває сумніву. Питання виникають під час оцінювання ефективності навчання. Як випускників ліцею зробити майстрами свого діла? Як їх пристосувати до реалій сучасного життя? Це можливо вирішити при умові використанні інновацій, поєднання теоретичних знань з практичними навичками: пофарбувати кузов автомобіля згідно технологічного процесу, використовуючи комп’ютерні технології у підбиранні фарб, а також продемонструвати свій творчий підхід та художній смак до оздоблення капоту аерографією.
Як учні використовували інформаційно-комунікаційні технології в дослідницькій роботі над проектом?Учасники проекту ефективно застосовували комп’ютерні програми (Microsoft Word, Microsoft Exel, Microsoft Power Point, Microsoft Publisher, MS Adobe PhotoShop CS, програми відео монтажу, звуку), реалізовували свої дизайнерські здібності тощо. Користувались друкованими джерелами і матеріалами мережі Інтернет. Без ІКТ проект був би не здійснений.
Які успіхи одержали учні в проекті?
Успіхи учнів: виготували та змонтували демонстраційний стенд «капот з аерографією логотипу нашого ліцею»; прийняли участь у ярмарку професій (палац молоді “Юність” м. Донецьк); прийняли участь у всеукраїнському заході “Крокуємо за маршрутом інновацій” (м. Київ); прийняли участь у майстер-класі за участю фірм BASF R-M та BOSCH (виставка ЕКСПО-ДОНБАС м. Донецьк)


Более подробную ифнормацию о деятельности Донецкого МВПУА вы можете получить на официальном сайте: